Tomasz Domański

Tomasz Domański

matura 1990, Prof. dr hab. Kierownik Katedry Marketingu Międzynarodowego i Dystrybucji na Wydziale Studiów Międzynarodowych i Politologicznych Uniwersytetu Łódzkiego.

Dyrektor Polsko-Francuskich Studiów Zarządzania MBA realizowanych od 1993 r. we współpracy z Uniwersytetem Lyon 3 we Francji. W latach 2008–2016 pełnił funkcję dziekana Wydziału. Był także członkiem i współprzewodniczącym Komitetu ds. Rozwoju Nauki przy MNiSW.

Jego zainteresowania badawcze dotyczą strategii marketingowych dużych sieci handlowych, marketingu produktów żywnościowych, marketingu terytorialnego oraz internacjonalizacji uczelni wyższych.

Uczestnik szeregu krajowych i międzynarodowych projektów badawczych oraz edukacyjnych. Autor lub współautor ponad 180 publikacji akademickich – w tym 20 monografii – wydanych w Polsce i poza granicą. Krajowy koordynator europejskiego programu Campus Culturae. Promotor 12 rozpraw doktorskich z zakresu dyscypliny zarządzania.

Od 1990 r. zajmował się też doradztwem marketingowym dla wielu renomowanych firm krajowych i zagranicznych.


Ostatnia aktualizacja: 2023-11-06

Jeśli uważasz, że powyższe informacje nie są kompletne lub są nie do końca zgodne z prawdą daj nam znać, najlepiej mailem na niebanalni@koper.org.pl.
Jeśli nie wyrażasz zgody na publikację swoich danych lub wizerunku poinformuj nas najlepiej mailem na niebanalni@koper.org.pl.


powrót

x
Polityka Cookies

Wykorzystujemy pliki cookie, aby świadczyć usługi na jak najwyższym poziomie. Możemy ich używać do badania i analizowania ruchu na naszej stronie, możemy również przekazywać je do innych portali. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Zachęcamy do zapoznania się z pełną informacją o polityce prywatności - czytaj więcej.